8 תשובות
מלא חברות שלי עשו טראגוס זה לא כל כך מפריע לאוזניות אולי רק בחודש הראשון טיפה,
אוף הלוואי עלי את גורמת לי לקנא
אוף הלוואי עלי את גורמת לי לקנא
וכל העגילים שלך עד עכשיו בזהב או כסף?
מבחינת צבע
שואל השאלה:
ולגבי הרוק
אני ספציפית השתמשתי במשחה שמרדימה ושמתי אותה שעה לפני וככה כל רבע שעה אז האוזן הייתה רדומה לגמרי אז לא הרגשתי כאב ועשיתי את העגיל לפני שבועיים וחצי והוא כבר מתחיל להחלים טוב
העגיל באמת מהמם ממליצה :)
ולגבי הרוק
אני ספציפית השתמשתי במשחה שמרדימה ושמתי אותה שעה לפני וככה כל רבע שעה אז האוזן הייתה רדומה לגמרי אז לא הרגשתי כאב ועשיתי את העגיל לפני שבועיים וחצי והוא כבר מתחיל להחלים טוב
העגיל באמת מהמם ממליצה :)
שואל השאלה:
אין לי בתנוך( אני יודעת זה נשמע מוזר פשוט זה ממש מפחיד אותי) חשבתי על טראגוס אבל יהיה לי קשה לשים אוזניות לא?
אין לי בתנוך( אני יודעת זה נשמע מוזר פשוט זה ממש מפחיד אותי) חשבתי על טראגוס אבל יהיה לי קשה לשים אוזניות לא?
פעם ראשונה שאני שומעת על מישהי שיש לה רוק סוף סוף, זה כאב??
אני מתה לעשות..
ולגבי הרעיונות יש לך בתנוך נגיד? חשבת על טראגוס אולי?
אני מתה לעשות..
ולגבי הרעיונות יש לך בתנוך נגיד? חשבת על טראגוס אולי?
גם קונצ יהיה יפה בעיניי..
אנונימית
קונץ
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: