9 תשובות
זה קרה אחרי שקמת מישיבה/שכיבה? זה יכול לקרות לפעמים אם לחץ הדם שלך נמוך יחסית, זה לא נורא, רק צריך להשתדל לקום יותר לאט פעם הבאה.
זה קורה לי מלא אבל אין לי מושג למה זה קורה
אולי מהלחץ קרה משהו? באמת נשמע מפחיד..
WFM
אם זה קרה אחרי שהסתכלת על אור חזק זה הגיוני
אם לא אין לי מושג
שואל השאלה:
לא הייתי בטלפון כזה ואז כבה לי העין ואז זה שנייה חזר..
ואני פוחד שזה יקרה לי שוב
אנונימי
אתה תמיד יכול להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהכל בסדר, אני לא חושבת שזה משהו נורא (אבל זה כנראה כי אני רגילה פשוט).
לא צריך להתייעץ עם שום רופא ולא כלום, זה קורה לכולנו, זה ליטרלי נגרם או מלחץ נפשי יעני שאת מכניסה את עצמך ללחץ בלימודים או בחיים שלך או שזה נגרם מהסיבה הפשוטה ביותר, קמת מהר מידי,לחץ הדם נמוך בגלל זה ואז רואים שחור ממש לכמה שניות. זה הכל.
A~Z
נפילת סוכר כנראה .
זה קורה לפעמים