10 תשובות
הייתי קורא לעצמי בשם משפחה, בכללי כולם קוראים לי ככה ושם אחד זה מגניב אחושלוקי
מוח אצה
אני רצינית
אני ממש אוהבת את השם הזה
ענבל, אנאל, שירה
בר קורן
אני אחלה עם השם שנתנו לי
גל
בר
ים