10 תשובות
הייתי קורא לעצמי בשם משפחה, בכללי כולם קוראים לי ככה ושם אחד זה מגניב אחושלוקי
ים
אבשלום
מוח אצה
אני רצינית
אני ממש אוהבת את השם הזה
אני רצינית
אני ממש אוהבת את השם הזה
ענבל, אנאל, שירה
בר קורן
אני אחלה עם השם שנתנו לי
גל
בר
ים
בר
ים
באותו הנושא: