9 תשובות
לא , עניין זל טעם
אנונימי
לא. כל אחד מסתכל עלייך אחרת, זה עניין של טעם
לא.
אין לך דרך לדעת איך אחרים רואים אותך, אין אפשרות בה תוכלי לראות במאה אחוז דיוק.
המצלמה הכי משקרת (האחורית והקדמית, זה לא משנה איזו)
המראה הכי מדוייקת - ככה רואים אותך, רק הפוך.
אם את עומדת מול המראה עם חולצה שרקום עליה משפט - תראי את זה הפוך, נכון?
האנשים שרואים אותך לא רואים את זה הפוך.
אז זה מחזק את הטענה שלי.
אם את מחפשת משהו "להיאחז" בו, המראה הכי מדוייקת ממה שקיים היום.
אין לך דרך לדעת איך אחרים רואים אותך, אין אפשרות בה תוכלי לראות במאה אחוז דיוק.
המצלמה הכי משקרת (האחורית והקדמית, זה לא משנה איזו)
המראה הכי מדוייקת - ככה רואים אותך, רק הפוך.
אם את עומדת מול המראה עם חולצה שרקום עליה משפט - תראי את זה הפוך, נכון?
האנשים שרואים אותך לא רואים את זה הפוך.
אז זה מחזק את הטענה שלי.
אם את מחפשת משהו "להיאחז" בו, המראה הכי מדוייקת ממה שקיים היום.
תנסי להעביר לאנשים שיש לך ביטחון עצמי ושאת חושבת שאת יפה וככה בדיוק גם ייראו אותך
שואל השאלה:
לא בעניין של טעם
כאילו הם רואים אותי הפוך ממה שאני רואה במראה?
לא בעניין של טעם
כאילו הם רואים אותי הפוך ממה שאני רואה במראה?
שואל השאלה:
מה אזה איכס השתמשתח בפילטר שהופך אותי ונראתי כמו קקי
מה אזה איכס השתמשתח בפילטר שהופך אותי ונראתי כמו קקי
הפילטר משקר כי שוב - זו המצלמה.
אל תאמיני לפילטר, רוב האנשים נוטים להשתכנע שככה רואים אותם - אבל לא.
אל תאמיני לפילטר, רוב האנשים נוטים להשתכנע שככה רואים אותם - אבל לא.
שואל השאלה:
יופי מזל
יופי מזל
אנשים רואים אותך 90% יותר יפה ממה שאת חושבת שאת
באותו הנושא: