8 תשובות
אמור אבל זה לא קורה:(
כן וקפוא לי
כן, גם אצלי בעיר כמעט ולא יורד, אינני יודע למה, נחכה לינואר, אולי יפתיע.
לא, עכשיו זה רק ההתחלה
כןן וזה מעצבן.
WFM
חחח בדיוק מה שאמרתי היום כשחזרתי הביתה הבית ספר
אנחנו בישראל למה ציפית?
התחממות גלובלית