8 תשובות
אמור אבל זה לא קורה:(
כן וקפוא לי
כן, גם אצלי בעיר כמעט ולא יורד, אינני יודע למה, נחכה לינואר, אולי יפתיע.
לא, עכשיו זה רק ההתחלה
כןן וזה מעצבן.
חחח בדיוק מה שאמרתי היום כשחזרתי הביתה הבית ספר
אנחנו בישראל למה ציפית?
התחממות גלובלית
באותו הנושא: