9 תשובות
שואל השאלה:
איזה ארוך אמאלה סליחה
איזה ארוך אמאלה סליחה
אנונימית
זה לא מטומטם, זה הגיוני לגמרי.
כשזה באינטרנט, מתעמקים באופי של הבן אדםה
וזה מה שיפה.
נשמע שהקשר הזה לא בריא, מציעה לך לנתק סופית.
נכון שזה יכאב בהתחלה ויהיה לך מאוד קשה,
אבל נשמע שהוא פחות מעוניין ושאת סוג של רודפת אחריו בשביל שהקשר לא יסתיים.
את לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד, זה לא צריך להיות ככה.
בן אדם שיאהב לדבר איתך, יראה את זה.
כשזה באינטרנט, מתעמקים באופי של הבן אדםה
וזה מה שיפה.
נשמע שהקשר הזה לא בריא, מציעה לך לנתק סופית.
נכון שזה יכאב בהתחלה ויהיה לך מאוד קשה,
אבל נשמע שהוא פחות מעוניין ושאת סוג של רודפת אחריו בשביל שהקשר לא יסתיים.
את לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד, זה לא צריך להיות ככה.
בן אדם שיאהב לדבר איתך, יראה את זה.
תגידי לו אתה רוצה להמשיך לדבר איתי? כזה תנסי להתבדח איתו ואז תהפכי את זה לרציני ואם הוא לא היה רוצה להמשיך אני מאמינה שהוא היה מנתק קשר
שואל השאלה:
שומעות אתן צודקות, אבל אני הבאתי לו מלא הזדמנויות פשוט להגיד שלא באלו והוא לא מדבר על זה פשוט. עכשיו אני רוצה שהוא יגיד את זה בעצמו לא שאני אסיק את זה..איך לגרום לו להגיד את דעתו??
שומעות אתן צודקות, אבל אני הבאתי לו מלא הזדמנויות פשוט להגיד שלא באלו והוא לא מדבר על זה פשוט. עכשיו אני רוצה שהוא יגיד את זה בעצמו לא שאני אסיק את זה..איך לגרום לו להגיד את דעתו??
אנונימית
את לא צריכה לגרום לו להגיד.
כמו שאמרת, נתת לו המון הזדמנויות להגיד, והוא לא ניצל את זה.
ניסית מספיק יקירתי, הגיע הזמן לשחרר.
כמו שאמרת, נתת לו המון הזדמנויות להגיד, והוא לא ניצל את זה.
ניסית מספיק יקירתי, הגיע הזמן לשחרר.
שואל השאלה:
חחח חרא טוב יש לו הודעה בקשר לכל זה כרגע שהוא מסנן אם עד מחר הוא לא עונה לי אז שיעוף קיבינמטט נמאס לי אמאלה
חחח חרא טוב יש לו הודעה בקשר לכל זה כרגע שהוא מסנן אם עד מחר הוא לא עונה לי אז שיעוף קיבינמטט נמאס לי אמאלה
אנונימית
גם אם הוא עונה, אני חושבת שעדיף לך בלי הקשר.
שואל השאלה:
כן כן אבל עדיין
כן כן אבל עדיין
אנונימית
אל תדברי איתו כמה זמן הוא בסוף יתגעגע ואם יהיה לו אומץ גם יחזור
אבל כרגע נראלי שהוא לא כזה בעניין או שהוא עובר דברים ובגלל זה הוא לא עונה
אבל כרגע נראלי שהוא לא כזה בעניין או שהוא עובר דברים ובגלל זה הוא לא עונה