50 תשובות
הוא נגד כל החיילים של ישראל,הוא פשוט רוצה לחלק שטחים לפלסטינים וחושב שהחיילים שלנו הם רוצחים.
פשוט אדם מזעזע שנגד המדינה שלו,הוא ההיטלר של עם ישראל
עריכה:תודה על הפלוסים מוזמנים לפרגן לי גם בקיר ימתוקים.
פשוט אדם מזעזע שנגד המדינה שלו,הוא ההיטלר של עם ישראל
עריכה:תודה על הפלוסים מוזמנים לפרגן לי גם בקיר ימתוקים.
הוא מתעלל הכלב שלו
הוא תומך בפלסטין
(לא בטוחה)
הוא תומך בפלסטין
(לא בטוחה)
חייך אל העולם והעולם לא חייך אליו בחזרה
אנונימית
הוא נגד ישראל, הוא נוסע בעולם ומדבר נגד צהל.
הבן אדם רקד על קברים של חיילים, אומר תודה על כל חייל שמת, הוא שונא את ישראל, מקלל חיילים, מאוד שמאלני בקיצונות שלו ברמה שהוא היה מעדיף לא להיות יהודי, מקלל חרדיים וכו
הוא שונא כל מה שנושם, חי, וזז.
יש לי מגילה שלמה עליו, בוא לא נדבר עליו...
יש לי מגילה שלמה עליו, בוא לא נדבר עליו...
רוקד על קברים של חיילים שמתו למען המדינה, יורד על אנשים וגורם להם לחוסר ביטחון, ועוד מלא דברים
תראי את הסרטון הזה
אנטי כל דבר שקיים, אנטי ישראל
בקטנה כזה
בקטנה כזה
הוא שונא את ישראל מקלל את הצבא שמגנים עליו ושמונופוב.
גזען.ועוד מלא דברים. לא חסר. הוא טוען שצהל רוצחים ורוקד על קבריהם ובנוסף לכל מצלם. דמיין/י לך שהמשפחה של אותו חייל שמת צריכה לראות את זה.
אנונימית
מאיפה להתחיל בכלל?
הוא רקד על קברי חיילים
שונא את ישראל
שוביניסט
גזען ( לכולם )
הומופוב
הוא פשוט נגד כל דבר שזז, חוץ מעצמו.
הוא רקד על קברי חיילים
שונא את ישראל
שוביניסט
גזען ( לכולם )
הומופוב
הוא פשוט נגד כל דבר שזז, חוץ מעצמו.
אנשים תמיד שנאו אנשים שאומרים את האמת. מוחות חכמים תמיד נתקלו בהתנגדות ממוחות נחותים מהם. והסיבה הכי גדולה היא שרוב המוחות של האנשים לא מספיק מפותחים בכדי להבין נכון את דעתו.
קנאה הכל קנאה
חחחחחחחחחחחחח
במה יש לקנאות בראש דלעת הזה
חחחחחחחחחחחחח
במה יש לקנאות בראש דלעת הזה
הוא גזען שוביניסט מעודד אנורקסיה אצל אנשים
הוא רוקד על קברים של החיילים
הוא מאמין בעליונות לבנה
הוא אנטישמי ברמות
הוא רוקד על קברים של החיילים
הוא מאמין בעליונות לבנה
הוא אנטישמי ברמות
לשאלה הראשונה - כי הוא נולד
לשניה - נולד
לשניה - נולד
שמאלני מזעזע
אנונימית
זה יותר מה הוא לא עושה
כי אנשים אוהבים להגזים הוא לא עשה כלום הוא איש חם ואוהב הוא גם ימני קיצוני ובעד שיוויון בין כולם הוא באופן כללי איש מדהים
עריכה: עכשיו נזכרתי גם בחברה היפה שלו שנראית כמו דוגמנית
עריכה: עכשיו נזכרתי גם בחברה היפה שלו שנראית כמו דוגמנית
סך הכל רקד על קבר של חייל
עריכה: על המינוסים- אנשים הייתי צינית זה מזעזע
עריכה: על המינוסים- אנשים הייתי צינית זה מזעזע
הוא שונא את ישראל
והוא מתביש בזה שהוא יהודי
ברמה שהוא שינה את זה בתעודת זהות שלו
והוא שונא את צהל וחושב שהם רוצחים
הוא גם חושב שהתפקיד של האישה בעולם זה למצוץ ולהכין אוכל, הוא ממש שובניסט
הוא אדם מסריח חסר כבוד עצמי
שכולם רוצים שהוא ימות כבר
והוא מתביש בזה שהוא יהודי
ברמה שהוא שינה את זה בתעודת זהות שלו
והוא שונא את צהל וחושב שהם רוצחים
הוא גם חושב שהתפקיד של האישה בעולם זה למצוץ ולהכין אוכל, הוא ממש שובניסט
הוא אדם מסריח חסר כבוד עצמי
שכולם רוצים שהוא ימות כבר
אנונימי
גם אני לא מבין...
הרי בסופו של דבר הוא עוזר לשמנות להבין שעם מידה 56 בקסטרו הן בחיים לא ימצאו גבר.
ויש לו שיער שופע ומהמם ושני כלבים מהממים וחברה כוסית טורקייה מידה אפס בקסטרו.
ותודה על המינוסים.
הרי בסופו של דבר הוא עוזר לשמנות להבין שעם מידה 56 בקסטרו הן בחיים לא ימצאו גבר.
ויש לו שיער שופע ומהמם ושני כלבים מהממים וחברה כוסית טורקייה מידה אפס בקסטרו.
ותודה על המינוסים.
הוא אנטישמי
רקד על קברי חיילים
הוא נגד ישראל ועושה דברים נגד הארץ
מה לא
הוא נגד המגינה שלנו וגזען
הוא גם חושב שהתפקיד של נשים זה לבשל ולמצוץ לגברים ומעיר על גוף של קטינות שהן לא יפות ומזעזעות ומוריד להן את הביטחון
אנונימית
עזבו את המדינה, בתור אדם לאדם אחר הוא נוראי. הוא מקלל אנשים, יורד עליהם, לפעמים מטריד (כמו שהעביר הערה על הגוף של נעמה בולשיט). הוא לא יודע להתנהל ולדבר בצורה מכבדת.
הוא נותן ביקורת לבנות על פי איך שהן נראות נגיד ראיתי בטיקטוק שהוא כתב כל מיני דברים מזעזעים למישהי מלאה
הוא גם שונא את ישראל ויוצא נגד חיילי צה"ל
והוא שוביניסט
הוא גם שונא את ישראל ויוצא נגד חיילי צה"ל
והוא שוביניסט
איש עם דעות שחורות. הוא דיבר מלוכלך נגד מזרחים, אתיופים ויש עוד כמה.
בנוסף הבן אדם הזה מבזה קברים של חיילי צה"ל שהצילו את המדינה.
בנוסף הבן אדם הזה מבזה קברים של חיילי צה"ל שהצילו את המדינה.
הוא בן אדם הכי רע ונגד כול העולם הוא חא נורמלי מה שאיתו לא בסדר הוא לא שפוי בנפשו
הוא בן אדם כל כך נורא ואני מבינה שלכל אחד יש דעות של עצמו אבל לפעמים יש לו דעות נוראיות ולהגיע למצב שהוא רוקד על קבר של חיילים מתים וכל מיני דברים מזעזעים זה ממש לא בסדר , הבן אדם הזה חולה נפש ואם לא טוב לו פה לא ברור למה הוא לא עוזב , הוא מחשיב את עצמו כאושיית רשת בגלל שבשנה האחרונה ניהיה לו שם בגלל כל המדיה החברתית וכל הנערים שנכנסים לו ללייבים וכבן אדם מבוגר הוא לא דוגמה לשום דבר והוא בזבוז זרע בקטע מציק ואני מקווה שהוא יעזוב כבר את המדינה ואנשים שקוראים את זה עכשיו , תורידו לו עוקב באינסטגרם אם אתם עוקבים גם מבדוי וגם מהרגיל , אל תכנסו ללייבים שלו ובבקשה בבקשה אל תתנו לו במה כי זה מה שגורם לו להמשיך את הרעש שהוא עושה .
הוא דרך על קברים של חללי צהל לא צריך להוסיף עם ידרכו על הקבר של אח שלכם או הילד שלכם או של דוד שלכם אתם תבינו איזה פסיכי זה לא אכפת לו מהאמהות בכלל
הוא גם עשה סרטון שהוא מבקר את הקברים של ההורים שלו וחרטו להם על הקבר דברים לא רציניים כאילו עשו מהקברים שלו משהו ציני ומגוחך
לא יודע למה יש לו עוקבים או לייקים
הוא גם עשה סרטון שהוא מבקר את הקברים של ההורים שלו וחרטו להם על הקבר דברים לא רציניים כאילו עשו מהקברים שלו משהו ציני ומגוחך
לא יודע למה יש לו עוקבים או לייקים
מה הוא לא עשה זאת השאלה
אני כאדם שמאלני שונא אותו בגלל שהדעות שלו לא קרובות לשמאל (גם מבחינה חברתית וגם מבחינה כלכלית), וכולם משייכים אותו לשם ומחשיבים אותו כנציג של השמאל. בלי קשר לזה הוא פשוט מחריד
אנונימי
שונא ישראל
לא אשקר הוא מצחיק רצח
אנונימי
הוא נגד הכל צריכים להתנקש בו כמו רבין
אנונימי
דעות פרימיטיביות ומזעזעות.
אנטי ישראל ותומך פלסטין
טוען שהחיילים שבזכותם הוא עדיין חי רוצחים
מדבר על ישראל רק דברים רעים עם אנשים ממדינות אחרות
אנטי ישראל ותומך פלסטין
טוען שהחיילים שבזכותם הוא עדיין חי רוצחים
מדבר על ישראל רק דברים רעים עם אנשים ממדינות אחרות
סליחה אבל אמיר חצרוני לא אומר את האמת.
באמת צריך לענות על זה?
רוקד על קברים של חיילים.
הוא שונא את חגי ישראל אם זה אין בעיה אבל שלפחות לא יפרסם את זה וישמיץ את התרבות היהודית!!!
רוקד על קברים של חיילים.
הוא שונא את חגי ישראל אם זה אין בעיה אבל שלפחות לא יפרסם את זה וישמיץ את התרבות היהודית!!!
אנונימית
הוא תומך בנאציזם אבל הוא טיפש
הוא מביע את הדעות שלו בדרכים נוראיות
רוקד על קברים של חיילים אני מתי שהוא ימות ארקוד ואשיר על הקבר שלו
הוא חרא
הוא חי הבועה ומתיימר להביא פתרונות פוליטיים למרות שאין שם שום דבר פרקטי או בעל ערך אלא סתם דעות אכולות שנאה שמשקפות יפה מאוד כמה חיבוקים הוא קיבל בילדות.. אי אפשר להציע פתרונות לעם כשאתה בז לו במופגן.
הוא לא יודעת להתבטא, לתקשר עם בני אדם, המראה שלו לא נוח בעין, הוא אלים, והוא מוריד מהערך של כולם בטח בגלל שהוא מאוד שנוא והוא יורק בפנים של כול מי ששומר עליו מלהרמס ע''י מחבל
הוא לא יודעת להתבטא, לתקשר עם בני אדם, המראה שלו לא נוח בעין, הוא אלים, והוא מוריד מהערך של כולם בטח בגלל שהוא מאוד שנוא והוא יורק בפנים של כול מי ששומר עליו מלהרמס ע''י מחבל
@זה לא מנומש לצחוק על גינגים
אל תדאג זה שהוא רקד על קברי חיילים זה מספיק בשביל להבין שהוא לא אנושי
והמינוסים על? אז אלה שעשו לי מינוסים אתם חושבים שזה בסדר לרקוד על קברים?
אל תדאג זה שהוא רקד על קברי חיילים זה מספיק בשביל להבין שהוא לא אנושי
והמינוסים על? אז אלה שעשו לי מינוסים אתם חושבים שזה בסדר לרקוד על קברים?
אלה שעשו לי לא הבנתי אתם בעד חצרוני?
הוא עושה פרובוקציות והוא טרול. הוא יורד על מזרחים, ערבים, אוקראינים וצוחק על המדינה
לי אישית אין בעיה איתו, נפגשתי איתו כמה פעמים בעבר
לי אישית אין בעיה איתו, נפגשתי איתו כמה פעמים בעבר