7 תשובות
כדאי זה רק איחור של חצי שעה
נהה לא שווה'
לכי כי לכי תדעי מתי יהיה סגר וכזה עדיף לך ללמוד את החומר מהכיתה
נהה לא שווה לך כבר
שואל השאלה:
רק מדעים ורק שעה אחת
רק מדעים ורק שעה אחת
תלוי אם יש שיעור חשוב שאת צריכה להיות בו
מתי הוא נגמר?
באותו הנושא: