3 תשובות
פלואור, הוא היסוד שמושך הכי הרבה אלקטרונים בטבע.
כי יש לו מעט רמות אנרגיה באופן יחסי, אבל הרבה מאוד אלקטרונים ביחס לזה.
שואל השאלה:
רגע זה התשובה הראשונה או השלישית?
אנונימית
שלישית.