4 תשובות
לא נוראית
אנחנו השתפרנו מאז צוק איתן וגם הם, בוא נגיד ככה כשתהיה מלחמה, יהיה להם הרבה יותר הרוגים מאשר שלנו יהיה.
אנחנו השתפרנו מאז צוק איתן וגם הם, בוא נגיד ככה כשתהיה מלחמה, יהיה להם הרבה יותר הרוגים מאשר שלנו יהיה.
נוראית להם.
נפציץ ונשטח ואז לא יהיו לנו הרבה הרוגים.
לנו? ממש לא.
אין להם לפחות כרגע יכולת לפגוע בנו באופן אנוש.
אפילו בעוטף עזה (שאני גר פה) הם בקושי מסוגלים לפגוע בצורה יעילה.
אין להם לפחות כרגע יכולת לפגוע בנו באופן אנוש.
אפילו בעוטף עזה (שאני גר פה) הם בקושי מסוגלים לפגוע בצורה יעילה.
באותו הנושא: