11 תשובות
לדעתי
infinity
irresistible
happily
alive הם האהובים עליי
יש יותר מידי
right now
temporary fix
happily
אני אוהבת את
tell me a lie
little black dress
i wish
fireproof
up all night
יש להם הרבה שירים טובים.
אני זוכרת את התקופה של וואן דיירקשן כשהם עוד רק יצאו כזה מלפני 8 שנים בערך, הייתה לי חברה אובססיבית אליהם, אז כמובן שיצא לי לשמוע עליהם בלי סוף.
השיר שאני הכי אוהבת הוא history
אבל השיר שמעלה בי הכי זכרונות של ילדות מהיסודי זה באמת live while were young כי זה היה השיר הראשון ששמעתי שלהם.
כנל ל-kiss you גם כן נוסטלגיה.

בנוסף story of my life שיר מעולה אבל חרוש רצח אני לא יכולה לשמוע אותו יותר בגלל זה.
וגם- one way or another
ו- what makes you beautiful
ועוד כמה יש להם יותר מדיי.
האהוב עליי הוא fools gold
שטוקולהום סיינדרום
הכי טוב
מה זה הכי טוב, כל אחד אוהב משהו מסוים זה עניין של טעם אני למשל לא יכולה לבחור שיר אהוב
אין הכי טוב , זה תלוי בטעם ..
האהובים עליי :
right now
you and i
if i could fly
over again
night changes
home
walking in the wind
ויש עוד מלא שאני אוהבת
עליי זה כולם אבל הכי הכי טוב
זה
mindnight memories
לא יכולה להגיד לך מה הכי טוב, אבל האהוב עלי זה night changes