10 תשובות
להגיד לה
תשאל לשלומה, תתעניין בה
תגיד לה :/
פססט אני אוהב אותך
שואל השאלה:
אני חושב שזה מוקדם מדי להגיד לה...
ביגלל זה אני רוצה לרמוז לה
אני חושב שזה מוקדם מדי להגיד לה...
ביגלל זה אני רוצה לרמוז לה
אנונימי
יואו תודה זה ממש מחמיא לי
לא סתם
תגיד לה אני אוהב אותך
לא סתם
תגיד לה אני אוהב אותך
אה אז לא יודעת
אז תתעניין בה
אני יודעת שהרוב יגידו שכדאי שתגיד לה...אבל לדעתי לא. לדעתי אתה צריך להראות לה את זה, לתת לה תחושה ואווירה כזאת, היא תבין בעצמה...אני בטוחה. כי גם אם היא אוהבת אותך אני לא בטוחה שיהיה לה מה להגיד באותו רגע. אולי היא תתרגש, אולי היא תתפדח, ואולי בכלל היא לא מרגישה אותו דבר ואז זה מכניס אותך למצב לא נעים. לדעתי אתה צריך לתת לה תחושה כזאת, ולהראות לה. כי לפעמים המעשים שלנו מראים הרבה יותר
חמווווודד
באותו הנושא: