13 תשובות
קצפת.
קצפתת.
את הקצפת!!!!!!!!
קצפת
קצפת, ככה הרוב יגידו
קל שקצפת
קוראים למי שקילל "מר תשובות" ישלי זיכרון טוב יבן יונה
שואל השאלה:
תודה רבה שעניתם בזכותכם ניצחתי בהתערבות עם אח שלי והוא קנה לי עוד קרמבוו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה עיראקית חחח למה יצאת מהמשתמש??
אנונימית
הוא מפחד
ובכיף ❤
אני הייתי בכיף ממשיכה אני פשוט צריך לשמור על האמינות שלי
לא אוכלים בכלל. קרמבו זה לא. פשוט לא...
ברור שאת הקצפת קודם
כדי להשאיר את הוופל לסוף
את הקצף .
את הטוב שומרים לסוף .