6 תשובות
את יכולה לנסות לשתות קצת, רק עם את קטינה אז אל תשתי הרבה, זה לא מפחיד בכלל, את יכולה רק לנסות, אני אישית אוהבת...
וואי איך בא לי לחטוף סטלה מיין אני לא יודעת איך זה מרגיש
אין ממה לפחד. יכול להיות גם שלא תאהבי את הטעם
כולה יין..
איןממה לפחד מזה תטעמי עם תאהבי תשתי לא תאהבי תרקי בצד