8 תשובות
ריאנה, ביונסה, אולימפיה
black opium
שואל השאלה:
לנקום לה ויה בל? או איך שלא כותבים את זה ^
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכולם ❤
אנונימית
כן
אנונימית
לנקום
אנונימית
ממליצה על הבשמים של אראינה? הם איכותיין? אני אוהבת מתוקים
אנונימית
לה ויה בלה של חברת לנקום.זה ריח של תותים סוכר עם וניל...משהו מהמם ונשי
אחריו זה הבושם פנטזי של בריטני ספירס בריח צמר גפן מתוק ומאסק.
והבשמים של אריאנה גרנדה בסופר פארם יש עכשיו בכל הסניפים הם כאלו מתוקים כמו דבש ומרשמלו בעיקר ארי וסוויט לייק קנדי
אנונימית