6 תשובות
אם זה מלחיץ אותך תלכי, אין לך מה להפסיד.
לכי לרופאה, זה יכול לנבוע מכל מני דברים
אולי אנמיה אולי בעיות בתזונה פשוט לכי לרופאה ומקסימום זה כלום אז הכל טוב ואם זה משהו רציני אז היא תדע איך לטפל בזה
אולי אנמיה אולי בעיות בתזונה פשוט לכי לרופאה ומקסימום זה כלום אז הכל טוב ואם זה משהו רציני אז היא תדע איך לטפל בזה
שואל השאלה:
כן, אני בת 17
כן, אני בת 17
אנונימית
מה? זה לא נורמלי בכלל. לכי לרופאה
שואל השאלה:
לפני איזה 5 שנים, הרבה זמן
לפני איזה 5 שנים, הרבה זמן
אנונימית
לפני כמה זמן קיבלת מחזור בפעם הראשונה
באותו הנושא: