8 תשובות
קצת אבל אני לא בטוחה למה
אנונימית
כן לול להורים שלי אין כסף אני גרה בבית עם חדר אחד אני נמצאת במקום שאני לא מעוניינת להיות בו מבחינת בית הספר אני לא שלמה עם עצמי ואני חולה
אנונימית
אני חושבת שכן כי אני לא במצב טוב כל כך עם המשפחה שלי ואני ניתקתי קשר עם כל החברים שלי ויש לי קראש על מישהי שבקושי מכירה אותי ואין לי סיכוי איתה אבל זה עוזר לחשוב על זה שהחיים שלי עוד טובים לעומת אחרים...
קשה לי עם עצמי בעיקר
שואל השאלה:
חדר אחד לכל הבית? כאילו יש לכם רק סלון שבו אתם ישנים?
למה את לא רוצה להיות בבית ספר?
גם אני לא שלמה עם עצמי בגלל האופי והרגשיות שלי..
במה את חולה?
סליחה על החקירות אבל אני בת אדם סקרנית ורוצה לשמוע יותר פרטים בכללי
חדר אחד לכל הבית? כאילו יש לכם רק סלון שבו אתם ישנים?
למה את לא רוצה להיות בבית ספר?
גם אני לא שלמה עם עצמי בגלל האופי והרגשיות שלי..
במה את חולה?
סליחה על החקירות אבל אני בת אדם סקרנית ורוצה לשמוע יותר פרטים בכללי
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש אנשים שהם עוברים גיהנום.. וגם לי קשה לחשוב שהחיים שלי קשים אבל הם לא כאלה פשוטים לעומת רוב האוכלוסיי
כן יש אנשים שהם עוברים גיהנום.. וגם לי קשה לחשוב שהחיים שלי קשים אבל הם לא כאלה פשוטים לעומת רוב האוכלוסיי
אנונימית
כן, קשה לי אין לי חברים כבר מלא זמן ויש לי חרדה חברתית קשה
אני חולה בקורונה , יש לי סוג של דיכאון , יש לי המון התקפי חרדה בזמן האחרון , ויש ילדה שמפיצה עליי שמועות בבית ספר, אני הרגע יצאתי מהפרעת אכילה פסיכולוגית, אבל נראה שזה יחזור בצורה לא פסיכולוגית..?
חוץ מזה דווקא החיים שלי נהדרים :)))))
חוץ מזה דווקא החיים שלי נהדרים :)))))
אנונימית
באותו הנושא: