3 תשובות
היי. אני מבינה איך את מרגישה גם לי היו רגעים כאלה, את רוצה אוליי לדבר?
היי אני מרגישה ככה המון והדרך הכי טובה שלי היא לשמוע מוזיקה שאני אוהבת ולדבר על זה עם מישהו.
אם את רוצה לדבר על זה וסתם לשחרר תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשמח לעזור!
אם את רוצה לדבר על זה וסתם לשחרר תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשמח לעזור!
שואל השאלה:
זה בסדר תודה אני מאוד מעריכה את זה❤
זה בסדר תודה אני מאוד מעריכה את זה❤
אנונימית