6 תשובות
לא
נופ זה רק נשמע שונה הגיל , אבל ההתנהגות אותו הדבר
גיל זה מספר, אין פה חוקיות קבועה, משתנה אצל כל קבוצה ואצל כל בן אדם.
לא חושבת שיש הבדל משמעותי בתור ילדה בת 14
לא
בתכלס ילדה בת 14 כן חיה יותר זמן מילדה בת 13, משמע היא הספיקה לבנות חוכמת חיים קצת יותר גדולה משל ילדה בת 13. אז אני מניחה שכן אבל מאד בקטנה. גם מגיל 14 זו די חשיפה מסויימת לעולם הגדולים יותר, בגיל הזה נהיה חוקי לעשות יחסי מין (לא שאני חושבת שזה חכם במיוחד, אבל הבנתם) הנקודה היא שיש הבדל מסויים אבל כמובן שזה תלוי באופי של הבן אדם ובבגרות שלו
באותו הנושא: