4 תשובות
צריך בשעה קבועה זה לא טוב לעשות את זה ככה מפוזר
ממליצה לך לעשות תזכורת בפלאפון כדי לא לשכוח
ממליצה לך לעשות תזכורת בפלאפון כדי לא לשכוח
דיי נורא כי אז זה לא ישפיע לך בצורה טובה ואת סתם תקחי, תשימי תזכורת וככה לא תשכחי
זה נורא ויכול לגרום לך לדימום לא רצוי
תשימי תזכורת גם אני שמה תמיד
באותו הנושא: