36 תשובות
לא זה הלשון פנייה שהן ירצו שיפנו אליהן
כל עוד הן סטרייטיות זה סתם עניין טרנדי.
אין קשר לנטייה מינית, זה קשור למגדר ולשון פניה.
וזה כדי שידעו מה הלשון פניה המועדף עליהן, וכן זה גם מראה תמיכה בקהילה הטרנסית.
וזה כדי שידעו מה הלשון פניה המועדף עליהן, וכן זה גם מראה תמיכה בקהילה הטרנסית.
זה פשוט לשון פניה
זה חשוב שידעו איך לפנות אלייך
זה חשוב שידעו איך לפנות אלייך
שואל השאלה:
אבל הן סטרייטיות ולא טראנס
אבל הן סטרייטיות ולא טראנס
אנונימית
הטרו זה נטייה מינית, לא מגדר, אין קשר בין הדברים
הן סיס ולא טראנס ^
שואל השאלה:
^^בסדר אבל המגדר שלהן זה נקבה בכל מקרה, אני לא מדברת על טראנסיות.. ראיתי בנות "רגילות" שכותבות את זה בביו
^^בסדר אבל המגדר שלהן זה נקבה בכל מקרה, אני לא מדברת על טראנסיות.. ראיתי בנות "רגילות" שכותבות את זה בביו
אנונימית
כדי שידעו איך לפנות אליהן כי גם כשאתה נכנס לפרופיל שלה אתה לא יודע את ההגדרה שלה/הנטייה המינית שלה
מה זה אפילו אומר רגילות
ווטאפק מה הקשר
שואל השאלה:
אבל.. אם היא בת, למה שלא אשתמש בpronounce של she/her?
אבל.. אם היא בת, למה שלא אשתמש בpronounce של she/her?
אנונימית
נקבה זה מין, לא מגדר.
ואין דבר כזה "רגיל", לבן אדם אין דרך לדעת מה הלשון פניה שלך לפי איך שאתה נראה, יש בני אדם שנראים כביכול כאיך שהחברה מגדירה נשים אבל הם מגדירים את עצמם כנון בינארים או גברים וכו'.
תמיד עדיף שלשון הפניה יהיה כתוב בביו כדי שאנשים לא יטעו, גם אם הבן אדם הוא סיס והוא נולד עם המגדר הזה.
ואין דבר כזה "רגיל", לבן אדם אין דרך לדעת מה הלשון פניה שלך לפי איך שאתה נראה, יש בני אדם שנראים כביכול כאיך שהחברה מגדירה נשים אבל הם מגדירים את עצמם כנון בינארים או גברים וכו'.
תמיד עדיף שלשון הפניה יהיה כתוב בביו כדי שאנשים לא יטעו, גם אם הבן אדם הוא סיס והוא נולד עם המגדר הזה.
כי היא יכולה להיות נונבינארית והיא תגיד איך שהיא רוצה שיקראו לה כדי שידעו
שואל השאלה:
סברינה - לא אמרתי "אפילו".. אמרתי שראיתי בטיקטוק בנות שנולדו נקבות ולא שינו מין והן כותבות she/ her.. אז לא הבנתי למה.
ופליז אל תתקפו אותי אני לא באה בקטע רע ואני תומכת בלהטב.. בגלל שזה נושא רגיש לחלק מהאנשים, יש לאנשים נטייה לתקוף בנושא הזה..
סברינה - לא אמרתי "אפילו".. אמרתי שראיתי בטיקטוק בנות שנולדו נקבות ולא שינו מין והן כותבות she/ her.. אז לא הבנתי למה.
ופליז אל תתקפו אותי אני לא באה בקטע רע ואני תומכת בלהטב.. בגלל שזה נושא רגיש לחלק מהאנשים, יש לאנשים נטייה לתקוף בנושא הזה..
אנונימית
זה לא משנה סטרייטית או לא, זה הלשון פנייה שלהן לא המשיכה המינית שלהן. וזה כדי לעזור לקהילת הטראנסים
שואל השאלה:
תפסיקו לכתוב לי אין דבר כזה "רגיל".. יש סיבה למה שמתי את זה במרכאות.. אני יודעת שאין דבר כזה פשוט לא ידעתי איך לקרוא להן.. :/
תפסיקו לכתוב לי אין דבר כזה "רגיל".. יש סיבה למה שמתי את זה במרכאות.. אני יודעת שאין דבר כזה פשוט לא ידעתי איך לקרוא להן.. :/
אנונימית
אני אמרתי אפילו כי כתבת רגילות שלא הבנתי למה התכוונת הכוונה זה שהיא/הם יכולים להיות נונבינארים אז אנשים כותבים בביו כדי שאחרים ידעו איך לפנות אליהם
לא תוקפת, מצטערת אם זה נראה ככה.
הן שמות את הלשון פניה בביו כדי שאנשים ידעו מה הלשון פניה שלהם ולא ינחשו, זה גם מראה תמיכה בקהילה הטרנסית.
ותקראי להן סיס ^ (בן אדם שמגדיר את עצמו כהמגדר שהביאו לו בלידה)
הן שמות את הלשון פניה בביו כדי שאנשים ידעו מה הלשון פניה שלהם ולא ינחשו, זה גם מראה תמיכה בקהילה הטרנסית.
ותקראי להן סיס ^ (בן אדם שמגדיר את עצמו כהמגדר שהביאו לו בלידה)
אני גם לא מבינה..
מניחה שזה חלק מטרנד . מה זה השטויות האלה למין אין מגדר ? אם היא נקבה אז לשון הפנייה שלה הוא היא/שלה .
וזה די ברור כי ככה זה החוקים בלשון
אם היא לא טרנסית אין סיבה לרשום את לשון הפנייה כי כך או כך יפנו אליה בנקבה אז זה לא כל כך משנה
מניחה שזה חלק מטרנד . מה זה השטויות האלה למין אין מגדר ? אם היא נקבה אז לשון הפנייה שלה הוא היא/שלה .
וזה די ברור כי ככה זה החוקים בלשון
אם היא לא טרנסית אין סיבה לרשום את לשון הפנייה כי כך או כך יפנו אליה בנקבה אז זה לא כל כך משנה
יאנתי פרזי זה לא שטויות יש אנשים נונבינארים שמשתמשים בהם
אין קשר, זה לשון פנייה. מי שכותבת she/her רוצה שיפנו אליה בלשון נקבה.
ובאמת אין דבר כזה רגיל, כי אחרי הכל כולנו שונים. בן אדם שמגדיר את עצמו כמו המין שהוא נולד בו נקרא סיסג'נדר או בקיצור סיס.
ובאמת אין דבר כזה רגיל, כי אחרי הכל כולנו שונים. בן אדם שמגדיר את עצמו כמו המין שהוא נולד בו נקרא סיסג'נדר או בקיצור סיס.
אממ זה לא החוקים בלשון?^
יש הבדל בין מין למגדר, מוזמנים לבדוק את ההבדל בגוגל.
אם המגדר שלה זה אישה, לרוב הלשון פניה יהיה היא/שלה וההפך, אבל לא בהכרח וגם אנשים לא צריכים לנחש מה הלשון פניה שלה.
יש הבדל בין מין למגדר, מוזמנים לבדוק את ההבדל בגוגל.
אם המגדר שלה זה אישה, לרוב הלשון פניה יהיה היא/שלה וההפך, אבל לא בהכרח וגם אנשים לא צריכים לנחש מה הלשון פניה שלה.
סתם טמטום טרנד כזה מפגר. יש אנשים שאני מבינה למה הם כותבים את לשון הפנייה שלהם כשיש בלבול כלשהו או שהם רוצים להבהיר
שואל השאלה:
יאנתי פרזי- לא קשור טראנסית. אם היא הייתה כותבת he/ him הייתי מבינה, כי היא נראית כמו בת אבל מעדיפה שיקראו לה בhe/him ולא רוצה שינחשו את המגדר שלה.. אבל אם היא בת ומגדירה את עצמה כshe/ her אז למה היא כותבת?
אני חושבת שזה בשביל לתמוך בלהטב
יאנתי פרזי- לא קשור טראנסית. אם היא הייתה כותבת he/ him הייתי מבינה, כי היא נראית כמו בת אבל מעדיפה שיקראו לה בhe/him ולא רוצה שינחשו את המגדר שלה.. אבל אם היא בת ומגדירה את עצמה כshe/ her אז למה היא כותבת?
אני חושבת שזה בשביל לתמוך בלהטב
אנונימית
אין לי מושג האמת
שואל השאלה:
אן - בסדרר וואי אתם נתקעים על מילה ששמתי במרכאות בכוונה כדי שתבינו שלא התכוונתי באמצ להגיד רגיל פשןט לא היה לי כוח להסבירר את כוונתי ולא ידעתי שאומרים סיס
אן - בסדרר וואי אתם נתקעים על מילה ששמתי במרכאות בכוונה כדי שתבינו שלא התכוונתי באמצ להגיד רגיל פשןט לא היה לי כוח להסבירר את כוונתי ולא ידעתי שאומרים סיס
אנונימית
זה כן, זה מראה תמיכה בקהילה הטרנסית.
ובכל מקרה, זה כדי שאנשים לא ינחשו מה הלשון פניה, לדוגמא לרוב שאני כותבת למישהו אנונימי או שלא כתוב לו הלשון פניה בביו, אז אני משתמשת בלשון נקבה, זכר ורבים ככה
את/ה/ם.
כדי שלא אטעה
ובכל מקרה, זה כדי שאנשים לא ינחשו מה הלשון פניה, לדוגמא לרוב שאני כותבת למישהו אנונימי או שלא כתוב לו הלשון פניה בביו, אז אני משתמשת בלשון נקבה, זכר ורבים ככה
את/ה/ם.
כדי שלא אטעה
^^לא התכוונתי לתקוף או משהו כזה פשוט להבהיר כי יש אנשים שזה יכול לפגוע בהם.
כן פשוט הרבה אנשים רגילים להילחם בלהטבפוביה שזה עצוב שצריך להילחם על זה כל כך וזה יוצא ככה
שואל השאלה:
luckily- כן אחותי כשאת מדברת עם מישהו אנונימי זה אחלה ומאוד מכבד לכתוב את/ה/ם, אבל כשמישהי- סתם לדוגמא- אני, אני סיס איך שאמרתם, נולדתי בת ואני מגדירה את עצמי כבת, אז למה לי לכתוב בביו she/her אם בכל מקרה אני she/her?
זה נטו כדי לתמוך בקהילה הגאה לא?
luckily- כן אחותי כשאת מדברת עם מישהו אנונימי זה אחלה ומאוד מכבד לכתוב את/ה/ם, אבל כשמישהי- סתם לדוגמא- אני, אני סיס איך שאמרתם, נולדתי בת ואני מגדירה את עצמי כבת, אז למה לי לכתוב בביו she/her אם בכל מקרה אני she/her?
זה נטו כדי לתמוך בקהילה הגאה לא?
אנונימית
חחח זה בדיוק מה שרשמתי .
אם היא נולדה כבת ולא מציינת את המגדר שלה אז במילא יקראו לה כ שלה/היא .
אם היא נולדה כבת ולא מציינת את המגדר שלה אז במילא יקראו לה כ שלה/היא .
שואל השאלה:
אן- אבל כתבתי כבר שלא התכוונתי באמת להגיד רגיל.. אני יודעת שיש אנשים שנפגעים ובגלל זה מלכתחילה שמתי במרכאות
אן- אבל כתבתי כבר שלא התכוונתי באמת להגיד רגיל.. אני יודעת שיש אנשים שנפגעים ובגלל זה מלכתחילה שמתי במרכאות
אנונימית
כדי שאנשים לא ינחשו את הלשון פניה שלך, אף אחד לא יכול לדעת מה הלשון פניה שלך רק מהמראה שלך, כי המראה לא קשור למגדר או לשון פניה.
יש אנשים שנראים "נשים" אבל הם מגדירים את עצמם כמשהו אחר והלשון פניה הוא אחר, גם אם אני אדבר עם מישהו ש"נראה בת" אני אכתוב את/ה/ם, כי אין לי מושג מה הלשון פניה שלהם.
אתן לך דוגמא שקרתה לי אתמול,
דיברתי עם מישהי והתמונת פרופיל שלה "נראת כמו גבר" כביכול אבל הלשון פניה שלה זה היא / שלה (ולא היה כתוב לה את זה בביו)
יש אנשים שנראים "נשים" אבל הם מגדירים את עצמם כמשהו אחר והלשון פניה הוא אחר, גם אם אני אדבר עם מישהו ש"נראה בת" אני אכתוב את/ה/ם, כי אין לי מושג מה הלשון פניה שלהם.
אתן לך דוגמא שקרתה לי אתמול,
דיברתי עם מישהי והתמונת פרופיל שלה "נראת כמו גבר" כביכול אבל הלשון פניה שלה זה היא / שלה (ולא היה כתוב לה את זה בביו)
שואל השאלה:
את תכתבי למישהי את/ה/ם הבנתי אחותי, אבל אני מדברת על *עצמי*. אם אני סיס ומגדירה את עצמי כבת, למה שאכתוב she/ her? אני נראית בת ואני מגדירה את עצמי כבת אז יקראו לי בכל מקרה she/her...
כמו שכתבתי למעלה, אם הייתי נגיד כותבת he/ him זה היה לי מובן כי אני "נראית בת" אבל המגדר הוא זכר ולא באלי שינחשו את המגדר שלי לפי המראה..
קיצר אז זה בשביל לתמוך בקהילה
* נו הדוגמא שלך זה לא מה שאני מתכוונת.. אם היא "נראית גבר" אז מובן לי שהיא תכתוב she/her..
את תכתבי למישהי את/ה/ם הבנתי אחותי, אבל אני מדברת על *עצמי*. אם אני סיס ומגדירה את עצמי כבת, למה שאכתוב she/ her? אני נראית בת ואני מגדירה את עצמי כבת אז יקראו לי בכל מקרה she/her...
כמו שכתבתי למעלה, אם הייתי נגיד כותבת he/ him זה היה לי מובן כי אני "נראית בת" אבל המגדר הוא זכר ולא באלי שינחשו את המגדר שלי לפי המראה..
קיצר אז זה בשביל לתמוך בקהילה
* נו הדוגמא שלך זה לא מה שאני מתכוונת.. אם היא "נראית גבר" אז מובן לי שהיא תכתוב she/her..
אנונימית
זה גם בשביל לתמוך בקהילה, אבל זה גם בשביל שלא ינחשו מה הלשון פניה שלך קיצר
באותו הנושא: