התחברות
הרשמה
מישהו שעצרו אותו במחסום בכביש בגלל הסגר, בודקים רשיונות ופרטים אישיים?
במקרה ואני חיונית ומראה מסמך שאני חיונית
2 בינואר 2021, 16:22
קורונה
הסגר
ישראל
נהיגה
2 תשובות
בודקים באמת? חשבתי בודקים רק בערב לא ביום.
אנונימית
כן
אנונימית
באותו הנושא:
אם מישהו חתך אותי בכביש ועצר ונכנסתי בו מאחורה מי אשם?
אני נהג חדש (בערך 5 חודשים על הכביש) והיום עצר אותי שוטר על עבירת תנועה
אישה התחילה לצרוח עלי בשכונה שלי בכביש עצרה תמכונית וצעקה עלי זבל זבל את יודעת שאת זבל יגועלית משהו כזה כבר לא זוכרת מה
בזמן הצפירה הייתי באוטו.. אז עצרנו וכל המכוניות עצרו, ושני ערבים באו ורקדו שם בכביש כל הצפירה
הייתה אזעקה בב"ש וחלק מהנהגים פשוט עצרו באמצע הכביש ושכבו על הכביש, לדעתכם זה טוב?
עמדתי בכביש רבע שעה עד שמכוניות יעצרו ולא עצרו וכשבאה מישהי יפה עצרו לה למה ככה?
אם מישהו, דחף מישהו לכביש ואז דרסו אותו, את מי מאשימים?
אני נהג חדש ונסעתי עכשיו בכביש ועשיתי פרסה במקום שאסור והשוטר ראה נראלי, ולא עצר אותי יש ממה לחשוש לרישיון שלי או לקנס?
חבר רשם לי שעצרו אותו במה זה יכול להיות?
ראיתי עכשיו פוסט באינסטגרם על גור חתולים שהיה על כביש מהיר ורק מישהו אחד עצר לו...
היום עברתי בכביש עם הטלפון ממש מהר ואיזה ילד שהיה בטסט עצר בחריקה מולי וניראלי שהרסתי לו את הטסט