3 תשובות
יכול להיות שאת פשוט בדיכאון
(זה פשוט אחד מהתסמינים לדיכאון)
(זה פשוט אחד מהתסמינים לדיכאון)
יש גם תקופות כאלו... חשוב לא לוותר לעצמך!
את יכולה נגיד להכין שייק שלא צריך להיות רעבה בשביל זה,
את יכולה נגיד להכין שייק שלא צריך להיות רעבה בשביל זה,
אם את לא רעבה אל תאכלי בכוח, בכל מקרה אם את באמת בתקופה קשה כרגע אני מקווה שהיא תעבור כמה שיותר מהר, תמיד פה
באותו הנושא: