תשובה אחת
אם את מקבלת אומץ, תשלחי לו הודעה ותיפגשו איפשהו. תלכו ביחד לקניון, לסרט, לבילוי... משם, תבלו מדי פעם, תדברו, בקורונה (תנצלי עד שיגמר) יש תירוץ לדבר בוואטסאפ שעות, תמצאו איפה החיבור שלכם מתחיל.
תנסי לשבת עם עצמך ולהבין מה את מחפשת בזוגיות ואיך לקבל את זה, מה את מצפה שיהיה, ולפי זה גם לדבר איתו.
תנסי לשבת עם עצמך ולהבין מה את מחפשת בזוגיות ואיך לקבל את זה, מה את מצפה שיהיה, ולפי זה גם לדבר איתו.
באותו הנושא: