4 תשובות
שואל השאלה:
אני רק מפחדת מזה שאנשים שלא עשו אף פעם בדיקת דם על אחרים, שהם בלי ניסיון
ינסו עלי אתזה בפעמים הראשונות .
יכול לקרות לי דברים רעים בגלל זה זה מסוכןן
אנונימית
שואל השאלה:
אופ נו אני ממש ממש מפחדת שיקרה לי משהו
אנונימית
תחשבי על זה שגם את יכולה לעשות טעות ולדקור עם המחט לא טוב.
בגלל זה מתאמנים על זה
אל תדאגי,יש פראמדיק צמוד שעוזר ומשגיח,אני גם קצת פחדתי בהתחלה והיום חופשי נותנת לאחרים לפתוח לי ורידים.