5 תשובות
להיכנס לסרטוני הסברה שיש ביוטיוב זה ממש עוזר
היי נסיכה!!
אני גם בכיתה ט ומאמינה שאנחנו לומדות בערך אותו החומר, אם תצטרכי עזרה אני כאן, גם בפרטי ❤ בשאלות ודברים כאלה. תשלחי מה החומר שלך.
ותנשמי, הכל בסדר, זה מבחן. לא סוף העולם.
תרשמי במסודר מה החומר, תסתכלי על מה את צריכה לשבת יותר.
תעשי לוז מסודר שלא תתבלבלי.
את יכולה להעזר בחברות ובי, אני אשמח לנסות לעזור לך(:
וזהו, הכל בסדר!!
בהצלחה ענקית!! את מסוגלת!!
מזכירה, אני כאן❤ תשלחי את החומר.
פשוט תעבדי מסודר תכתבי את כל הנושאים מהקל לקשה תעברי נושא נושא ותחפשי הסברים ביוטיוב ובאינטרנט בהצלחה אהובה
להיכנס לרשימת נושאים למבחן ולחרוש על הספר אין זמן עכשיו להיות בטלפון אם את באמת רוצה להצליח אל תעשי את המשחקים האלה של אני אלמד מחר כבר או אני אלמד עוד כמה דקות או שאת לא יכולה ללמוד כי השעה מאוחרת שימי את הטלפון בצד תפתחי את הספר ותחרשי אין מה לעשות ואין זמן לבזבז פשוט תחרשי שעות רצופות ואז כשתגיעי ליום רביעי אחריי שסיימת ללמוד וכשסיימת את המבחן תוכלי לנוח
אני אדבר איתך אמיתי גם לי יש מבחן ביום שני וגם אני לא יודעת כלום והתחלתי ללמוד רק היום שלחו לנו רשימה של נושאים שהיו במבחן עם עמודים ופשוט התחלתי נושא נושא וליד כל נושא היה את המספר עמודים שיש בו את התרגילים אז נגיד היה את הנושא וליד נגיד 8-40 פתחתי את עמוד 8 עד 40 ועשיתי תרגיל אחד מכל עמוד (כמובן שלא הבנתי כלום בהתחלה אבל נעזרתי ביוטיוב ובהורים) ועכשיו אני יודעת את הבסיס של כל הנושאים ומחר אני אבזבז את כל היום על לתרגל תרגילים של כל נושא בשביל חיזוק מכל מקרה תשימי את הטלפון בצד תסגרי את הטלוויזיה תשימי לידך כוס מים ומשהו לנשנש שלא תצטרכי לקום לפני ותשבי בסביבה נוחה עם מחשב ליד שתוכלי לפתוח יוטיוב וזהו בעיקרון בהצלחה!
באותו הנושא: