5 תשובות
כן זה בסדר גמור
אהובה! זה הגיוני לגמרי.
יש אנשים שלא חווים בכלל תסמינים. זה בסדר גמור.
תרגישי טוב!! בהצלחה(:
יש אנשים שלא חווים בכלל תסמינים. זה בסדר גמור.
תרגישי טוב!! בהצלחה(:
כן.לי לא היו בכלל תסמינים
קורונה זה חרטא תעשני וויד וזה יעבור
באותו הנושא: