4 תשובות
אם האוטו נמצא בחוץ אז אי אפשר להתחבר לויי פיי כי אין ראוטר בחוץ
אנונימי
שואל השאלה:
אין שום דרך?
אז איך להתחבר לאינטרנט?
אין שום דרך?
אז איך להתחבר לאינטרנט?
אנונימית
אפשר להתחבר לחבילת גלישה של הטלפון בעזרת hot spot
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה אומר? איך עושים את?
מה זה אומר? איך עושים את?
אנונימית
באותו הנושא: