5 תשובות
שואל השאלה:
אוף כי אנחנו ידידים ממש טובים..
אוף כי אנחנו ידידים ממש טובים..
אנונימית
אין בעיה לדבר איתו לשאול מה שלומו מה הוא עושה אבל לא מעבר
אנונימית
אממ כשאת חושבת על זה את לא חושבת שזה אומר משהו על הרגשות שלך?
תבחני את זה ואם זה רק בקטע של ידידים תמשיכי לדבר איתו ואת יכולה להגיד לו לילה טוב ובוקר טוב
תבחני את זה ואם זה רק בקטע של ידידים תמשיכי לדבר איתו ואת יכולה להגיד לו לילה טוב ובוקר טוב
אני הייתי שואלת אותו
אפילו בציניות
הייתי רושמת
"מותר לאחל לך לילה טוב? "
אפילו בציניות
הייתי רושמת
"מותר לאחל לך לילה טוב? "
לדעתי פחות מתאים עם יש לו חברה
אנונימית
באותו הנושא: