12 תשובות
כנראה המלכה אליזבט. לא ראיתי עוד מלכות אפשהו.
אני חיימשלי
אני
בארור שאת מלכתי
אני.
סייק
סייק
דיי איזה חנפן אני
מלכה קרה
אני
אמא אמרה
אמא אמרה
מלכת אנגליה, איך קוראים לה
אקליפסה מלכת האופל ;)
סאיקי