4 תשובות
דווקא בשעת משבר כה גדול אנחנו זקוקים להנהלה הבכירה של המדינה שלנו יותר מכל. בעיקר את האנשים שמומחים לענייני מגפות
צריך להכניס אותם לכלא
לא לכלא בישראל, צריך להכניס אותם לכלא במוסקבה
אנונימית
שואל השאלה:
ליולי אדלשטיין כבר יצא להיות בגולאג בברית המועצות
אנונימי