4 תשובות
שואל השאלה:
לילי שווה יואוו רעיון טובב!!
תכינו לבד אוכל נגיד פיצה או משהו
תעשו משחקים נגיד תכיני לוח עם משימות ושאלות זה כיף ומגניב (כאילו לפי מספר בקוביה את מתקדמת בצעדים ונגיד המשבצת השיצאה לי כתוב חייגי לקראש או משהו כזה)
ואז לחגוג לעצמך