5 תשובות
לא ממליצה (אני יודעת שיש הרבה שכן). לקחתי חצי שנה ועשיתי מלאא ספורט ברמה שאף פעם לא עשיתי, זה רק עשה לי בעיות בכבד ולא ההוריד שום חצקונים
שואל השאלה:
אסור לעשות ספורט שלוקחים ראוקוטן....
(לפי מה שאמרו לי)...
היי לקחתי קיורטן שזה עדין יותר , מומלץ מאוד מאושרת על כל שנייה של חוסר נוחות (יובש בשפתיים בפנים בהכל!!)
שמעי זה תלוי.
כמובן שאם אפשר לטפל בעור הפנים בצורה טבעית עם תכשרים וסבונים אז זה עדיף.
ריקוטאן זה פתרון לנשים שניסו פשוט כל דבר ולא הצליח להם או עזר להם שום דבר.
שואל השאלה:
אני ניסיתי כל משחה אפשרית ופשוט כלום לא עזר עכשיו הלכתי לרופא עור והוא נתן לי משחה והוא אמר שאם היא לא תעבוד הוא ייתן לי ראוקוטן
אני עם המשחה כבר חודש וכלום לא השתנה רק נהיה יותר גרוע....