4 תשובות
לא גם אני ככה אני אגור באנגליה (:
לא:)
זה פשוט לחלום. ולחלום זה טוב.
זה פשוט לחלום. ולחלום זה טוב.
ממש לא גם אני ככה חח ^^
לא.. כולן ככה (:
באותו הנושא: