התחברות
הרשמה
מישהו הזמין מנת ילדים שניצלים באגאדיר? איך היה?
4 בינואר 2021, 20:02
מסעדות
2 תשובות
טעים רצח
צ
צימבלון
עדיף המבורגר זה ממש טעים שם זה פי אלץ יותר טוב מי מקדונס
אנונימי
באותו הנושא:
ילד אחד הזמין אותי לבית ריק שלו ואני ממש בלחץ אנחנו ניהיה רק שנינו, איך להירגע?
למה מר עכבר *מורה* הזמין ילדים מהכיתה שלו ל*חתונה* שלו?
אם שניצל הציל שניצל אחר ואז ניצל אותו, אז הוא שניצל שניצל שניצל שניצל?
ילד מהכיתה הזמין אותי הביתה שלו זה יהיה מביך אם אני אבוא?
אם שניצל מנצל שניצל שהצילו אותו , אז הוא שניצל שניצל שניצל שניצל ?
להזמין הום פרייז ושניצל/צ'יפס ושניצל? (BBB) מה שיש לו יותר בחירות אני מזמינה
ילד מהכיתה שלי עושה מדורה וזמין בערך את כול הבנחם מהכיתה אבל לא ממש הזמין אותי
אם שניצל הציל שניצל אחר ואז ניצל אותו, אז הוא שניצל שניצל שניצל שניצל?
איך מזמינים מישהו לדייט? אני ילדה ביישנית.
אני מזמינה אוכל מה כדאי לי בית הפרגית או שניצליה?
ילד מהכיתה שלי הזמין אותי הביתה זה יכול להיות תמים?