4 תשובות
זה פסדר כזה לא משהו שאי אפשר לעמוד בו..זה כמו צביטה..אחכ זה דיי מציק..עם החולצות גינסים לישון על הבטן וכו..
שואל השאלה:
אוי אבל אני אוהבת לישון על הבטן ):
לא נורא יעבור עדיין רוצה לעשות
אני עשיתי
זה לא כואב