התחברות
הרשמה
בנות שהתפתחו בגיל מאוחר יותר.
באיזה גיל?והחזה שלכם גדל בסוף?או שאני אשאר שטוחה כל חיי חחח
4 בינואר 2021, 22:58
מאיזה גיל
גיל
תשובה אחת
שואל השאלה:
כן,תודה
אנונימית
באותו הנושא:
אני בת 14 ואמא שלי 50 היא הביאה אותי בגיל מאוחר יחסית?
אמא שלי הביאה אותי לעולם בגיל 30 לדעתכם זה מאוחר כבר? תחשבו על זה שכלל שאמא מביאה ילדים בגיל מאוחר יותר ככה הם יהיו
רק בנות -לקבל בגיל 13 זה מאוחר יחסית?
גיל 18 זה כבר יותר מידי מאוחר בשביל להתחיל לקרא הארי פוטר?
להתחתן בגיל 25 26 ( בנות זה מאוחר )?
אם אני יחסית רזה לגילי, אני אקבל מחזור יותר מאוחר?
לכאלה שיש משקפיים ששמו אותם בגיל מאוחר יותר (13 פלוס כזה)
אפשר טיעונים משכנעים בעד למה צריך לעשות רשיון בגיל 17 ולא מאוחר יותר?
אני בת 12, השנה 13 ואני מרגישה לא שייכת לכאן /:, לחזור לאתר בגיל יותר מאוחר?
זה נכון מה שאומרים שכיום אנשים מתחתנים בגילאים מאוחרים יותר?
לקבל מחזור בגיל 14 זה מאוחר כשכל הבנות במשפחה קיבלו בגיל 13? סבתא שלי אומרת שזה מאוחר יחסית..