5 תשובות
את צריכה למרוח את המשחה למשך כמה זמן שאמרו לך כשאת רואה שזה כבר מפסיק להיות אדום ונרפא לגמרי את יכולה
אנונימית
אחותי עשתה עגיל בטבור ואני לא חושבת שיש את ההגבלות האלה..
את כולה צריכה לשמור על זה ולשים משחה עד התאריך שנותנים לך
לאט לאט זה יעבור ותוכלי לעשות את אותם הדברים שעשית בעבר
כן את יכולה אהובה
יש לי עגיל בטבור מגיל 13, זה כל כך לא כואב, אין שום הגבלות.
לשים משחה בהתחלה, בערך בחודש הראשון ולא להחליף עגיל. אחר כך זה שטויות לא מתעסקת בו כבר 8 שנים
לא לא את יכולה לעשות את זה
רק תקפידי לחטא בתקופה שצריך