8 תשובות
חחח את לא מאוהבת בו זה בטוח
אז השאלה היא האם באמת מאוהבת בו או שאת מאוהבת בכסף של ההורים שלו
אז זה לא מכבד בכלל כי זה ממש לשחק לבן אדם ברגשות רק בגלל הכסף שלו וזה נשמע מזעזע תשחקי ממנו לפי דעתי
תסיימי את זה.
דיי מצער לראות שנכנסים לקשר כלכך רציני ומחייב עם בן אדם רק בגלל כסף.
דיי מצער לראות שנכנסים לקשר כלכך רציני ומחייב עם בן אדם רק בגלל כסף.
גאה בך יש לו אח במקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שכן
תאמת שכן
אנונימית
שואל השאלה:
אני אסביר את עצמי
הוא חמוד וכו אבל קלטתי
שזה יותר מעניין אותי כאילו עם מישהו מתחיל איתי אני בודקת ישר איפה הוא גר מה ההורים שלו עושים (עבודה)....
אני אסביר את עצמי
הוא חמוד וכו אבל קלטתי
שזה יותר מעניין אותי כאילו עם מישהו מתחיל איתי אני בודקת ישר איפה הוא גר מה ההורים שלו עושים (עבודה)....
אנונימית
זה הגיוני שדבר כמו מעמד כלכלי ימשוך אותך. אולי אפילו את רואה את זה בתור משהו שאת יכולה להזדהות איתו בגלל ששניכם באים מבתים אמידים. אבל תזכרי שמה שמחזיק זוגיות טובה זה אהבה, כבוד והקשר בין שני הצדדים, אחרת, זה די מיותר וזה לא יחזיק יותר מדי זמן אז אין טעם להיות איתו ובטח שלא לחשוב על הכסף של ההורים שלו אם זה ככל הנראה לא יחזיק לטווח הרחוק.
באותו הנושא: