8 תשובות
יאפ
עדיף להתקשר, יכול להיות שהיא לא תראה את ההודעה
כן
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני חוששת ומפחדת שאתחיל לגמגם ואשכח מה רציתי לומר
אני יודעת אבל אני חוששת ומפחדת שאתחיל לגמגם ואשכח מה רציתי לומר
אנונימית
כן
כן ברור
שלחי לה הודעה, זה בסדר
כן
באותו הנושא: