5 תשובות
כן אנמיה היא תורשתית.

אצלי זה ככה גם כן - אני אנמית וגם במשפחה שלי הרבה צורכים תוספי ברזל לול
שואל השאלה:
זה אנמיה סביבתית זה לא קשור לזה
אנונימית
סביבתי זה לא תושרתי נראלי.. אז לא קשור
זה יכול להיות תורשתי וגם יכול להיות שלא אני חושבת
לא חושבת שזה תורשתי
אנונימית