5 תשובות
כן אנמיה היא תורשתית.
אצלי זה ככה גם כן - אני אנמית וגם במשפחה שלי הרבה צורכים תוספי ברזל לול
אצלי זה ככה גם כן - אני אנמית וגם במשפחה שלי הרבה צורכים תוספי ברזל לול
שואל השאלה:
זה אנמיה סביבתית זה לא קשור לזה
זה אנמיה סביבתית זה לא קשור לזה
אנונימית
סביבתי זה לא תושרתי נראלי.. אז לא קשור
זה יכול להיות תורשתי וגם יכול להיות שלא אני חושבת
לא חושבת שזה תורשתי
אנונימית
באותו הנושא: