5 תשובות
כי בנים הם נואשים
כי הם עקשים
גם אחרי שהן אומרות לא הם ממשיכים
אנונימי
גברים בארץ נורא נואשים
כי ישנם (כמובן לא כולם, ואפילו לא הרוב) גברים שלא מקבלים לא כתשובה/ חושבים שלא זה כן והבנות פשוט מנסות לשחק אותן קשות להשגה.
באותו הנושא: