7 תשובות
ואיפה זה הכי לא רומנטי להתנשק? (חוץ משירותים o_o)
בכל מקום מצידי זה רומנטי
רומנטי, אבל בפיקניק בים מול השקיעה הרבה יותר רומנטי (:
אני נורא אוהבת פארקים.
ואם את עם בנאדם שאוהבים אז נורא רומנטי =)

רומנטי מאד ♥
x_x
רומנטי
רומנטי.