2 תשובות
לא עיניינך
פשוט אל תתעסקי בזה
בכל שכבה יש כזאת, לא צריך להיות לך אכפת מזה ותאמיני לי שבסוף כולם ישתו ויעשנו (גם הילדים שהכי לא ציפית מהם) אבל מה נעשה... אני חושבת שזה מטומטם שילדות קטנות עושות דברים כאלה ואני בטוחה שכשהיא תגדל היא תתחרט על זה