45 תשובות
לא קשור ליופי קשור לאופי
אני לא פוסלת מישהו לפי היופי ברגע שאני אכיר את האופי שלו אני כבר אחליט לדחות או לא
יופי חשוב ברור אבל לא רק
אני אישית כשיש למישהו אופי טוב אז אני רואה אותו בתור בן אדם מאוד יפה.
אנונימית
אין מה להתייפייף, ברור שהחיצוניות היא "כרטיס הביקור" שלנו ואני בטוחה שכל אחד שרשם פה שהוא לא שופט ולא פוסל עלול להגיע למצב כזה שהוא בוחר לסרב למישהו שממש לא נראה לטעמו...
זה חלק חשוב ביחסים ובלי קשר לשטחיות או לא- צריך שתהיה משיכה מינימלית.
שימו לב גם שהשאלה לא מתייחסת לפסילה של בן אדם כחבר, אלא למישהו שמתחיל איתך באופן רומנטי בלי שתכירו את האופי שלו. גם אני יכולה להגיע למצב שאני יוצרת קשר עם מישהו שלא לטעמי מבחינה חיצונית ועם הזמן לשנות גישה כלפיו בזכות האופי, אבל זאת לא השאלה.

ולשאלתך- אם זה היה פער מאוד גדול מהטעם שלי אני באופן אישי הייתי מסרבת באותו הרגע ולא נותנת לאדם מולי תקוות שווא
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה.
שאלתי שבמידה והוא לא מושך ואתן יודעות שאתן לא רוצות אותו האם תדחו אותו ישירות או רק אחרי שהוא יכתוב לכם הודעה
אנונימי
עדיף לסיים את זה יותר מהר מאשר לתת לו את המספר שלך ואז שהוא יפתח ציפיות ממך ואז הוא יפגע יותר..
תלוי במצב
אני אדחה במציאות
שואל השאלה:
אחלה אז אולי אני לא כזה מחריד
אנונימי
בלי בולשיט של "אופי הכי חשוב", משיכה זה גם דבר חשוב מאוד ומי שאומר שלא משקר.
אם אין לי טיפת משיכה אין לי מה לבזבז את הזמן שלי ושלו, ושלא לדבר על להשלות אותו.
כנראה שבמציאות.

אני רק רוצה להגיד שאם מישהי דחתה אותך זה לא אומר שאתה מחריד, אולי אתה פשוט לא הטעם שלה

עריכה: אה אוקי הבנתי חחח לא משנה
לא אפסול.
שואל השאלה:
לא היא נתנה לי את הטלפון ^^
אנונימי
אני אדחה כל בן אדם שיפנה אליי ברחוב לא משנה אם הוא יפה או לא
אני לא אתן לו בחיים
אנונימית
לא עם לב אדום❤
אנונימית
יותר אכפת לי מהאופי... במקרא הקיצוני אז בטלפון
חאלס להיות צבועים יא הזויים

אם מישהו לא יראה לי טוב בעין או אני לא אמשך אליו אני לא אביא לו את המספר שלי נקודה .

מה הקשר אופי שמה אופי ואם גבר שנראה כמו חרא יבקש אז תגידו לו כן ברור זה המספר שלי בוא נכיר אותך יאללה חאלס להתייפייף זה מביך
אנונימית
לא מבין ת'לא קשור ליופי קשור לאופי,
אם מישהו מתחיל איתכן אין שום סיכוי שבעולם שתוכלו בכמה דקות או שעות לדעת על האופי שלו ולהכיר אותו, כשגברים מתחילים עם בנות לרוב הם מנסים להרשים ולייפות כל תכונה בהם, ככה שאם גבר מתחיל איתכן שאתן לא מכירות זה יותר מראה חיצוני מאופי, וקצת מהתכונות שהוא משדר.

אם מישהי יפה תתחיל איתי וזרם לי לדבר איתה לא אתן לה את המספר טלפון שלי כי אני לא מחפש להכיר.
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים ^. אבל נראה כמו חרא זה הגזמה קצת.
אנונימי
חד משמעית לא סליחה אני לא אצא עם מישהו מכוער
אנונימית
זה לא קשור ליופי אני פשוט לא אתן את המספר שלי למישהו רנדומלי רק כי הוא התחיל איתי, אני אתן את האינסטגרם ואני אהיה נחמדה
מה הגזמה מה
מישהו שנראה בעיני חרא יכול להיראות בעיני מישהי אחרת כמו דוגמן זה עניין של טעם אם מישהו שנראה זוועה וחרא מבחינתי לא אתן חאלס כבר
אנונימית
שואל השאלה:
חרא יש רק בשירותים כפרה
אנונימי
אם הוא לא הטעם שלי אני אגיד לו אבל אם הוא היה ממש חמוד עוד לפני אני יתן לו
תלוי עד כמה הוא לא מושך אותך פיזית אבל האופי הוא גם מאוד חשוב מניסיוני
טלפון, אבל דה לא קשור
יכול להיות שאחבב אותו בלי שום קשר למראה
אני באופן אישי אשתדל לא לתת את המספר מלכתחילה ומעדיפה להגיד לבן אדם ישר שזה לא מתאים
אבל חשוב לי לציין שיש הרבה בנות שעושות את זה וזה לא תמיד כי הן מגעילות ומרושעות, מודה שגם לי יצא לתת למישהו את המספר בידיעה שאני אדחה אותו אחר כך פשוט כי הרבה פעמים בנות מפחדות שאם הן יסרבו למישהו במציאות או יגידו שהן לא מעוניינות המישהו הזה ימשיך לנסות ולהטריד אותה, או ידפוק קטע של "יא מכוערת מי רצה אותך בכלל" או במקרה היותר גרוע גם יפגע בה
לא אני פשוט לא אתן את הטלפון
עם כמה שאופי חשוב גם ליופי יש חשיבות ואם אין משיכה אין טעם להתחיל קשר לדעתי
במציאות מה משעמם לי
פוסלת במציאות.
אני אתן הזדמנות, לא כזה אכפת לי מהמראה, אם הוא ממש ממש ברמה שאני לא רואה את עצמי נמשכת אליו אז אני אגלה אותה במציאות כדי שהוא לא יפתח ציפיות שווא
אנונימית
אם אני בכלל לא נמשכת אליו וזה לא קשור לאיך שאנשים יגדירו את המראה שלו,נטו לפי משיכה אני לא אשלה אותו שיכול לקרות משהו בעתיד כי כולם יודעים שמשיכה זה דבר בסיסי בזוגיות ואין פה בכלל עניין של להתייפיף
אבל כמובן שאתייחס יפה ולא אפגע בו, מוצאים דרכים..
לא משנה היופי
ברגע שבחורה אוהבת מישהו היא אוהבת בו הכל פשוט מקבלת אותו כמו שהוא אותה לדעתי צריך לתת צאנס לכל אחד
זה למה אין לי אינסטגרם וטיקטוק.
לא רוצה לשפוט אנשים לי מראה ולא רוצה שישפטו אותי.
זאת הייתי אני, ביי!
עזוב עכשיו את הפרטים של השאלה... אם מישהי לא נמשכת למישהו שמתחיל איתה והיא נותנת לו את הטלפון שלה רק כדי שהוא לא יגיב רע,,, זאת בעיה.
אם מישהו לא לטעמי אז אני אסרב בנימוס במציאות אלא אם כן הוא מתעקש ולוחץ ואני מגיעה למצב שאני מפחדת לדחות אותו אז אני אתן לו את האינסטגרם שלי ואדחה אותו בשיחה
אנונימית
אם בטלפון כנראה שכן אם פנים מול פנים כנראה שאני יקח את הטלפון שלו וכן אני אנסה להכיר אותו קודם
אנונימית
לא צבועה, חלק ממערכת יחסים זה מראה חיצוני. בטח שאני שופטת על פי האופי אבל גם על פי היופי.
באמת באמת מכוער לרמת אני לא מסוגלת להסתכל עליו בלי לצחוק? אני כנראה אצחק לו בפנים כאילו סורי התחילו איתי גם באינטרנט רק כמה גברים כאלו וזה פשוט לא משהו שאני באופן אישי מסוגלת להתמודד איתו מבחינת צחוק כי אני צוחקת לאנשים בפנים.

סתם מכוער בקטנה כזה? כנראה בכלל לא דוחה ואם כן נותנת לאישיות צאנס
לא קשור ליפה או לא יפה, קשור לאופי וגם החיבור שיוצא עם הבן אדם. אם הייתי "דוחה" מישהו זה כנראה בגלל שאנחנו לא מתאימים וגם כנראה שהייתי אומרת לו שאני פחות בעיניין מלחתחילה ולא מורחת אותו ונותנת לו את המס' שלי.
אני אישית מאמינה שזה לא קשור באופן ישיר ליופי,
יכול להיות מישהו ממש חתיך אבל של תהיה לך משיכה ממשית אליו ולעומת זאת יכול להיות מישהו מכוער ברמות אבל משיכה ממשית אליו
אני לצערי דחיתי בטלפון לא בגלל שהוא לא הראה טוב אלא בגלל שהוא האקס שלי של חברה שלי אז לא רציתי לדחות אותו בפומבי באוטובוס זה אחרכך עושה לי רגשי אשמה כזה מסכן וכל אלה יש לי לב מאוד רגיש אז דחיתי אותו בטלפון
גם לא בגלל שהוא האקס של חברה שלי פשוט הוא לא הטעם שלי והוא קטן ממני בשנה הוא נשאר שנה כי הוא זרק על המורה כיסא אז זה כבר מראה לי סימן לא טוב