12 תשובות
חצי מבנות ישראל משתמשות בתירוץ שיש להן מחזור כדי לא להשתתף
את באמת שואלת?
את באמת שואלת?
אני אוהב לעשות כשאני רוצה לא כשמכתיבים לי שעה.
אנונימי
זה השיעור האהוב עליי :)
את לא היחידה
שואל השאלה:
כי אצלי כולם אוהבים חח
כי אצלי כולם אוהבים חח
אנונימית
וכל הקטע שלמורות הגרועות שלי לא אכפת שאני במחזור
מי אוהב את זה איכס
את לא היחידה
כן יואו
אני לא סובלת את השיעור הזה
כן למי יש כוח בשמוני וחצי לקפוץ בחבל תעזבי אותי מורה ותתני לי לישון
אני שונאת את זה יותר ממתמטיקה
באותו הנושא: