9 תשובות
פשוט לעמוד על שלך ולהפסיק לחשוב ככה . אף אחד לא שופט אותך!!
יש מצב שיש לך חרדה חברתית כמוני
אנונימית
להפסיק להסמיק זה פשוט בלתי אפשרי
אנונימית לא כל מי שביישן יש לו חרדה חברתית , ופשוט תתחילי לשים פס על מה שאנשים חושבים תזכרי שאת רוצה לחיות את החיים שלך לפי איך שאת רוצה ולא לפי איך שמכתיבים לך, אין מה להתבייש כולנו בני אדם ואין דבר רע גם בלהיות ביישן אבל צריך גם לעמוד על שלך
שואל השאלה:
שאלתי, איך הפסקתם להיות ביישנים?
אנונימית
בדיוק מה שרשמתי לך, התחלתי להבין שאני צריכה לחיות לפי איך שאני רוצה והתחלתי לדבר עם אנשים גם אם היה לי קצת פחות נעים בשביל להתגבר על הביישנות, ביישנות זה לא דבר רע אבל הבנתי שאני צריכה להתחיל לעמוד על שלי כי הביישנות מנעה את
זה ממני קצת
שואל השאלה:
ועכשיו את בכלל לא ביישנית?
אנונימית
קורה שלוקחים אותי מובן מאליו אז אני כבר אומרת יעני חלאס
אם אני לא מתנהגת בביישנות זה כי
1 עצבנית
או
2 מכירה את הסביבה (במקומות חדשים אני תמיד ביישנית)
או
3 יש לי אג'נדה מסויימת ואני לא דופקת חשבון כי ככה צריך ולומדים את זה

וואו ואם אני נקלעת לסיטואציה מביכה אני פשוט קוברת את עצמי (מחזיקה כזה תמצח ומתחילה למלמל) ואם אפשר אז גם בורחת לול אני לא רואה את עצמי נפטרת מזה
תזכור את המשפט לא הביישן למד ולא הקפדן מלמד כדי ללמוד ולהתפתח צריך אומץ אני יודע שכן לדבר וקשה ליישם אבל צריך לעשות תהליך