12 תשובות
תמצא מטרה לחיים תתמקד בה ושכול השאר ילך לעלעזל
שואל השאלה:
נמאס לי פשוט נמאס
אנונימי
אין לי באמת מה לעשות תפנה לעזרה אם אתה מרגיש שאתה צריך תרגיש טוב תמצא לך מטרה
שואל השאלה:
אני אמצא לעצמי גיהנום הכי טוב
אנונימי
איזה הגזמה תרגע קצת זה רק תקופה רעה זה יעבור אל תקח את זה קשה
שואל השאלה:
זה לא תקופה בכלל
אנונימי
כמה זמן זה
שואל השאלה:
מלא זמן
אנונימי
זה עדיין תקופה וזה יעבור אל תקח את זה קשה כל כך החיים קשים ושורדים את זה
היי, תרגע הכל בסדר.
אתה כנראה בתקופה קשה, וזה לגיטימי.
הכל טוב, אל תתבאס.
תזכור שהכל זה לטובה וכל מה שקורה הוא לטובה.
ממליץ לך לשמוע שיעורי תורה, מאוד עוזר!
ובכללי להתחזק קצת, למה לא?
תזכור שלא משנה מה אתה עובר זה לטובה.
יש המון שיעורי תורה ביוטיוב, תוכל לצפות.
או אפילו בטיקטוק, תכתוב בחיפוש שיעורי תורה.
זה יעזור לך, תזכור מה אני אומר.

אם אתה רוצה לשאול משהו לענות עצה או כל דבר אחר, תפנה אליי, אל תתבייש! אני פתוח לכולם!






בהצלחה אח❤:)
^זה לא משנה הוא כתב את זה אתמול אני בטוח במאה אחוז שהמשטרה כבר פנתה להורים שלו
יקר,
מהמילים שלך עולה תחושת ייאוש עמוק ותשישות. מאמינה שלא קל היה להעלות על הכתב את מה שמתחולל בנפשך. ייתכן שאתה חווה שיממון, חלל ריק, ואולי אתה חש מובס, ועייף. נשמע שאתה כמהה למשמעות או לייעוד שייתנו לך כוח לקום בבוקר... ייתכן שאתה משתוקק לשינוי, למשהו טוב שיקרה, לנקודת אור שתנצנץ, אבל קשה לראות אותם כשהכל מסביב כל כך חשוך...

יקר, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שאפשר יהיה לשתף בתחושות שאתה חווה...

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל, אם תרצה בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו אשר ינסה להקשיב למה שתבחר להביא ויהיה שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר