7 תשובות
למה זה מפחיד אותך?
היא בטח רוצה לדבר איתך על המצב שלך או משהו.
אם לא עשית כלום אין לך סיבה לדאוג..
היא רוה לדבר איתך על משהו.
לא מבין למה היא רוצה זום על זה אבל בסדר.
שואל השאלה:
כי היא מפחידהה
אנונימית
שואל השאלה:
אניי פחדתת קיבלתיי גם 17 באנגלית
אנונימית
יהיה בסדר ,זה עדיף מאשר להיות בבית ספר אשמח לשמוע איך היה :)
היה לי עכשיו שיחה עם המחנכת היא שאלה אותי למה אני לא פותחת מצלמות זה הכל אז אל תפחדי