אני ואמא שלי רוצות ליסוע בשישי בבוקר לקנות בלוני הליום לבת מצווה של אחותי(המשך)
אני ניסע בשישי בבוקר לתחנת דלק שהיא איזה 10 דקות נסיעה מהמושב שלי ונקנה שם ואם יעצרו אותנו נגיד שאנחנו נוסעות לסופר אתם חושבים שיש מצב שלא יאמינו לנו? או שיתפסו אותנו בחזור עם הבלונים הליום באוטו?